სადამრიგებლო პროგრამა
ღონისძიებები
1. სამუშაო გეგმის
შედგენისთანავე წარდგენა მოსწავლეებთან;
2. პერიოდულად მშობელთა
კრებების ჩატარება;
3. სისტემატური კონტროლი მოსწავლეთა
იერსახეზე, დაგვიანებაზე.
4. შესაბამისი რეაგირება
სკოლის შინაგანაწესის დარღვევაზე;
5. მასწავლებელთა და მოსწავლეთა
ერთობლივი დისკუსია, რომელსაც
წარმართავს
კლასის დამრიგებელი;
6. მოსწავლეთა ოჯახებში
გასვლა სამუშაო კუთხისა და გარემოს შემოწ-
მების
მიზნით.
7. ექსკურსიების ორგანიზება;
კოლეგებთან თანამშრომლობა
1. დამრიგებლებმა პერიოდულად
უნდა მოაწყონ მრგვალი მაგიდა--დამრიგებელთა
წარმატებული და წარუმატებელი ქმედებების, მეთოდების,
გამოცდილების
გაზიარება ერთმანეთისთვის;
2. დამრიგებელს
უნდა ჰქონდეს მუდმივი კონტაქტი
თითოეული საგნის
მასწავლებელთან;
მშობლებთან თანამშრომლობა
1. მშობელთა კრებების ჩატარება;
2. სამუშაო გეგმის გაცნობა
მშობლებისათვის;
3. სემესტრული შედეგების მიწოდება
მშობელთათვის ინდივიდუალურად;
4. მშობელსა და მასწავლებელს
შორის არსებული პრობლემის მოგვარება;
დამრიგებლის მოვალეობა
. სადამრიგებლო საათის ჩატარება
თვეში ოთხჯერ;
.
სასწავლო წლის დასაწყისში მოსწავლეების საჭიროების
კვლევა;
.
სადამრიგებლო პროგრამის შემუშავება;
.
მოსწავლეთა სოციალურ- დემოგრაფიული მონაცემთა ბაზის
შექმნა.
.
მოსწავლეებთან და მშობლებთან მუშაობის ამსახველი
დღიურის წარმოება;
.
კონტროლი მოსწავლეთა გაცდენა- დაგვიანებასა და
დისციპლინაზე, შესაბამისი
რეაგირება;
.
მშობლების ინფორმირება-- გააცნოს მოსწავლის
აკადემიური მოსწრება და მიღწევები,
ერთობლივად გადაჭრას პრობლემები, უზრუნველყოს
მათი შეხ-
ვედრა
სხვა პედაგოგებთან;
.
კონფიდენციალობის დაცვა;
.
ითანამშრომლოს დისციპლინურ კომიტეტთან;
.
სემესტრის ბოლოს მოამზადოს გაწეული
მუშაობის ანგარიში;
.სადამრიგებლო
კლასის დოკუმენტაციის წარმოება;
.
მოსწავლეთა წახალისება და ჩართვა კლასგარეშე
მუშაობაში შემდეგი აქტივობების გამოყენებით:
ექსკურსიები, სასკოლო პროექტები, კონკურსები,
საქველმოქმედო აქციები,
შემოქმედებითი
ღონისძიებები, დებატები.
დამრიგებლის თვითშეფასების კითხვარი
1.
|
ვზრუნავ ეფექტურ
სასწავლო გარემოს
შექმნაზე
|
რეგულარულად
|
ხშირად
|
იშვიათად
|
არასოდეს
|
2.
|
ვაკვირდები მოსწავლეთა
აკადემიურ შეფასებას
|
||||
3.
|
ვაკვირდები რამდენად
იცავენ მოსწავლეები
ქცევის წესებს.
|
||||
4.
|
ვიზიარებ მოსწავლეთა
შეხედულებებსა და
შენიშვნებს.
|
||||
5.
|
ვიკვლევ კლასში
შექმნილ პრობლემების გამომწვევ მიზეზებს
და ვსახავთ მათი
გადაჭრის გზებს
|
||||
6.
|
ვთანამშრომლობ
მშობლებთან
|
||||
7.
|
ვთანამშრომლობ
მასწავლებლებთან
|
ბათუმის
მე-18 საჯარო სკოლის X კლასის
დამრიგებლის, ლანა გოგეშვილის ,
სამოქმედო გეგმა
მიმართულებები
|
აქტივობები
|
ვადები
|
1.პიროვნული,
მორალური და
სოციალური განვითარება
|
მოსწავლეთა
მდგომარეობის შესწავლა
|
სექტემბერი
|
ექსკურსია
|
ოქტომბერი
|
|
|
,,ვიცნობთ თუ არა
ერთმანეთს’’
|
ოქტომბერი
|
,,რას ნიშნავს
ვიყო ახალგაზრდა?’’
|
ნოემბერი
|
|
,,მე, მშობელი, ბავშვი’’
|
ნოემბერი
|
|
,,ჩვენც დავბერდებით’’
საქველმოქმედო აქცია.
|
დეკემბერი
|
|
,,ტოლერანტობა’’
|
დეკემბერი
|
2. შემეცნებითი
და კულტურული
განვითარება
|
ჩაცმის სტილი
|
იანვარი
|
ჩემი ცხოვრების მიზანი
|
თებერვალი
|
|
,,სამხედრო სამსახური-
მოვალეობა თუ იძულება?’’
|
თებერვალი
|
|
,,საინტერესო პროფესიები’’
|
მარტი
|
|
ბიბლიოთეკისათვის
წიგნების შეძენა
|
|
|
კონფლიქტები ჩვენს
ყოველდღიურ ცხოვრებაში
|
||
ჩვენ და გარემო
|
||
წიგნების კითხვა,
ფილმების ჩვენება და
განხილვა;
მუზეუმების დათვალიერება;
ექსკურსია;
|
მშობელთა კრება
|
პერიოდულად
|
მინი პედსაბჭო
|
პერიოდულად
|
სახელმძღვანელოების
შეფასება, დარიგება და ბიბლიოთეკისათვის
ჩაბარება.
|
წლის
დასაწყისში და ბოლოს
|
რესურსი
|
მოსწავლის
ეთიკის კოდექსი, სკოლის
შინაგანაწესი, ე.ს.გ, ფილმები,
კომპიუტერი, პროექტორი,სადამრიგებლო
და სასწავლო ჟურნალი,
|
კლასის ექსკურსიები
დამრიგებელი ექსკურსიას მოაწყობს სასწავლო წლის
დასაწყისსა და
დასასრულს.
დამცავი მექანიზმები და მაკონტროლებელი ორგანოები
დირექციასთან
თანამშრომლობა;
Комментариев нет:
Отправить комментарий